hozzászólások

  • attesz86: Sziasztok, nekem ez a repülés tetszik: youtu.be/MyyTdi8RK9E A hajtóműről bővebben: www.hunjettur... (2011.04.09. 13:57) Hatejamo hét - Nem esik le!
  • wagnergabesz: Üdv.! Én vagyok a Gerle építője. A műrepülő vitorlázó, még hajtóművel sem tudja túllépni a 15-20... (2011.04.04. 20:11) Hatejamo hét - Nem esik le!
  • Sutheo: Nekem az volt a leggázabb amikor apám fiestájában (2006-os a kocsi) kellett izzót cserélni. Az els... (2010.10.30. 23:57) Milyenek a mai autók egy szakember szemével?
  • ColT: @J.G.: A melóhelyemen ingyenes a parkolás (ipari övezet). A melóm meg megköveteli, hogy rohangássz... (2010.10.24. 01:02) Parkolówestern - SZÍVj!
  • Kifordított kacagány: @J.G.: a hely az enyém, meg a tiéd, közterület. a mi pénzünkből épül és a mi pénzünkből tartják ka... (2010.10.20. 09:14) Parkolówestern - SZÍVj!
  • Utolsó 20

várható időjárás

DeLuxe videók

Partnereink

Rendezvény

Egy Renault tulaj naplója

2010.09.26. 10:10 | IPK | 21 komment

Címkék: tuning alfa szopóálarc renault 19 r159

Ma végre sikerült megvennem álmaim autóját. Egy meseszép Renault 19. Háromajtósnak hívják, én kupénak fogom, mégis csak menőbb. Van egy szép fekete kupém. Csajokról lepotyog a bugyi, ha meghallják az irgalmatlan hangú kipufogót, meg komoly zenét benne. Gyorsan le is töltök valami jófajta partyzenét...

Ma láttam egy ugyan ilyen színű R19-et. Egy anyuka vezette. Volt benne gyerekülés meg minden. Épp a Tesco parkolóban pakolta bele a brokkolit meg az ásványvizet. Azt hiszem kellene valami ütősebb szín az autómnak. Valami olyan, amilyen biztos nem jön szembe az utcán.


Megvan a szín. Metál-narancs lesz. Jocó megmutatta ma a színmintát, nagyon odabasz. Hétvégén vittem egy kört a görög csajt (a haverok csak Rózsa Sándornak hívják, nemtom miért), aztán meg megmutattam neki is a színkártyát. Nagyon bejön neki.


Kész a fényezés, jobb lett, mint gondoltam. Sokkal jobban kihangsúlyozza a spoilerek formáját, mint a fekete. Az összes pénzem elment, de megérte. Amikor kinézek az ablakon és meglátom a parkolóban a sok ezüst, meg fekete autó közt, az felér egy orgazmussal.

Ma voltam diszkóban. A parkolóban láttam egy ugyan olyan színű Calibrát, mint a 19-em. A görög csaj smárolt benne valami takonnyal. Legszívesebben feltéptem volna az ajtót és pofánverem a srácot, de le volt falazva a kilincs. Nincs mese, kell még valami tuning.


Ma láttam valami amerikai autót. Az is kupé volt, mint a Renault. Hatalmas lángnyelvek voltak rajta. Olyan kell nekem is. Jocó mondta, hogy a tetováló szalonos srác szokott csinálni airbrusht is. Azt hiszem holnap leugrok és megbeszélem vele, Úgyis fel akartam varratni a nyakamra azt a kínai szöveget, amit nemrég láttam.


Kész van. Rohadt életbe, mennyire vagány lett a vas! Ez a csávó egy kibaszott Picasso. Este megyünk dizsibe a spanokkal, ma tuti becsajozok.

Megint ott volt a Calibrás. Csak tátotta a száját a csákó. Oda is jött megnézni a vasat. Látszott a szemén, hogy mennyire irigyel érte. Kerestem a görög csajt is, de nem volt vele. Aztán később láttam, valami szar digó fosban smárolt egy sráccal.


Kiderítettem, milyen autó volt, amiben láttam a görög csajt. Alfa 159. Hiába csak egy szar olasz autó, az eleje nagyon bejön. Jobban tetszik, mint a Renault-é.


Beszéltem Jocóval, azt mondta, ismer valami arany kezű lakatost, aki át tudná úgy alakítani az autóm elejét, hogy olyan legyen, mint az Alfa. Eladtam pár cuccot, meg kértem fatertől zsét, aszem belevágok.


Alakul a kicsike. Ma voltam a kasztnisnál, már most sokkal gorombább. Ha kész lesz, nagyon ütős lesz.

Sajnos a kasztnizás elvitte az összes lóvémat. Még faternak is lógok, el kell menjek nyáron dolgozni, hogy legyen zsém fényezőre. Még így is megfordulnak utána az emberek, hogy nincs telibe fújva.

Kész van! Imádom. Nagyon, nagyon egyedi. Annyira goromba, hogy percekig remeg a félelemtől mindenki, aki látja. Egész lassan mentem haza, hogy mindenki jól megnézhessen. Délután találkoztam a görög csajjal, elvittem egy körre. Aztán este meghúztam a hátsó ülésen. Ez az autó egy muffmágnes.

Tegnap beállt mellém a pirosnál egy 159-es alfa. Csávó átszólt, hogy hol alakíttattam át az Alfám hátulját R19-es formájúra. Meg akartam adni a kasztnis számát, de csak röhögtek és elmentek.

Ma észrevettem valami repedést a motorháztetőn. Egészen apró, nincs gáz.


Gáz van, kezd lejönni a gitt a motorháztetőről. Ráadásul, ha jobban megnézem a szín sem stimmel ott, ahol a frissen fújt rész találkozik az eredeti festéssel. Nem tudom mi tévő legyek. Egy fillérem sincs már és faternak is lógok. Srácok szerint el kéne adnom.

Meghirdettem az autót. Ezerötszáz Eurót kérek érte. Srácoktól ma kaptam ajándékba valami fura ruhát, most azt hordom.


 




A bejegyzés trackback címe:

https://sopianaedeluxe.blog.hu/api/trackback/id/tr192320374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pickapu 2010.09.26. 11:04:58

Dante pokla. Egyre lejjebb, a sötétség bugyraiba.

yeti 2010.09.26. 12:08:55

Zseniális.Mármint az írás nem az autó.

zalkapone 2010.09.26. 20:20:48

Bakker, kész! Majdnem összeröhögtem magam...

biker_kolee 2010.09.27. 00:01:02

Wáháháháá, mennyire ismerős. :)))))

Állat lett Sanyi! :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.09.27. 16:13:32

Egy mondvacsinált költő naplója

Ma végre sikerült megvennem álmaim autóját, egy 80-as Audit, nagy motorral. Mindenki cigányverdának hívja, én sleepernek, mert 2.8-as motorja van, ami jó, ha egyszer elindul. Mármint jó, ha elindul, bármikor. Eleinte zavart a 17 literes fogyasztás, meg az, hogy egy gurigát beleaprítottam csak a géptető alá, de imádom, mert nagy, német, automata. Kell a nagy motor, mert 12 méterrel a tengerszint felett építkezünk, nehogy már visszanézzen a hegyen, a visszakapcsolgatás meg a lúzerek sportja. Boldog vagyok.

Ma reggel egy Daewoo Tacuma állt be mellém a parkolóba, a korpás bajszú informatikus csávó betett egy nagy dobozt a csomagtartóba, és mosolygott. Megalázottnak éreztem magam. Hiába a nagy motor, ez a kis bódé nem elég nekem. Nagyobb autó kell, nagyobb autó kell, mantráztam csendben, de elhessegettem a gondolatot. Másnap beállt mellém egy UAZ, amiből kiszállt hét ember, vadászok voltak. Elég volt ebből! Meghirdettem az Audit, és eladtam.

Terepjáró kell, a talajerózió miatt már 15 méterrel vagyunk a tengerszint felett, az aszfaltúton is van két kátyú, hogy mennék én fel ide bármivel, ami nem összkerekes? A szomszéd Trabantos Gyuri bácsi negyven éve jár fel ide a púposra rakott Universallal, de érzem, hogy ez nekem nem menne. Nem akarok megint szar elsőkerekes autót!

Ma vettem egy Jeep-et. 25 litert fogyaszt a városban, a teszkó parkolójában egy környezetvédő gyerek morgott is a négyliteres motor miatt, de sikerült neki beadnom, hogy erdész vagyok. Végre egy amerikai autó, a meseszép álom. Alig félmilliót kell költeni rá, hogy az úton tudjon maradni, de nem hibáztatom: ezek a terepre születtek. Ma esett 3 mm eső, csúszós volt az aszfalt, de az elsőkerekes lúzerek nem akadtak el. Nem értem.

Két hete az erdőn keresztül járok haza, hogy végre élvezhessem a terepjárómat. Igaz, hogy napi 37 kilométer kerülő, és heti 100 liter benzinembe kerül, de megéri. Ezt más nem tudja megcsinálni. Az utcában két új benzinkút épült, mióta megvan a csirke, a dolgozók szerint jó a forgalom, pedig rajtam kívül senki nem tankol itt. Élvezem a terepjrózás örömeit, hétvégente 200 kiló sarat mosok le az alvázról, iszapfürdőt fogok nyitni.

Ma reggel meglepetten láttam ,hogy egy 1.3-as Suzuki Samurai is arra jár, amerre én. Ő azért, mert nincs műszakija. Állítólag 7 litert fogyaszt. Egész nap ezen gondolkodom. Megvettem álmaim nagy autóját, az igazi automata terepjárót, és egy ilyen japán fos is tudja azt, amit az enyém. Ez képtelenség. Sikerült megnyugtatni magam azzal, hogy abban nincs fűtés, meg mégse biztonságos, mert nincs három tonna amerikai acél benne, maximum akkor, ha parkoláskor nekitolatok. Meg se érezné a kicsi csirkém, nem olyan autó az.

Kezdem megszokni a csirkét.25 liter helyett már csak 24,7-et fogyaszt, igaz, ez annak köszönhető, hogy Trabantos Gyuri bácsi megengedte, hogy átmenjek a telkén, így 300 méterrel rövidebb az út hazáig. Az öreg mindig csak mosolyog, pedig a szar papírjaguárja 26 csak lóerős. Mármint volt, újan. Most úgy 15 lehet, mégis feljön vele midnen héten a hegyre, és hazavisz 300 kg gyümölcsöt.

Ma beállt mellém egy katonai busz, szép zöld, mitn az Audim és a csirke is. Megint kicsinek tűnt a máskor nagy és erős autóm. Meghirdettem. Sajnos az erős kalandok után nem sok maradt belőle, de azért sikerült jó áron elpasszolni. Elegem van a kurva ketrecharcból, a Magyar Honvédséggel úgyse tudok versenyezni, feladom. A pénzből vettem egy BX-et. Fehér. Mások egy kalap szarnak hívják, én egyedinek. Az sem zavar, hogy a szobafestő-mázoló brigádnak is ilyen van, tele festékfoltokkal.Ők is szeretik a különlegeset, mert művészek. A barátaim röhögnek rajtam, pedig ők nem tudják, milyen nagy buli hidrós autót a szerelőhöz vinni! De nem zavar a gúnyolódás, a BX-et soha nem fogom eladni, mert alkalmi vétel volt!

Ma reggel beállt mellém egy új C5-ös. Nem kell valakinek egy BX?

Rocko- 2010.09.27. 18:55:32

ehehe, zsír lett IPK!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.09.27. 20:50:01

@IPK: Ismered a régi viccet, ugye? Két jegy New Yorkba eladó! Két jegy New Yorkba eladó!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.09.27. 21:33:08

@IPK: Akkor nem is fogsz megsértődni.

ommm 2010.09.27. 22:28:01

@scheerti: Szerintem is rólad van szó. Nagyon gecik ezek a pécsiek.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.09.27. 22:33:23

@ommm: És te ismered a telefonos viccet? Nem, mi? De azért beleszólsz.

ommm 2010.09.28. 12:58:46

@scheerti: Elképzelhetetlen, hogy lehetnek ilyen szemetek, hogy egy ilyen ótvar 19-est ide ki mernek tenni. És hogy van ember a földön, aki összefüggést keres ott is, ahol nincs... az is milyen már?!
Nem olvasom többet ezt a blogot, aljasságok. Inkább a Széftiéria

streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.09.28. 14:33:19

Mi van gyerekek, front van? Vagy menstruáltok?

Kifordított kacagány 2010.09.29. 18:16:32

most itt ti tényleg köpködtök egymásra, vagy ez is csak vicc?

IPK 2010.09.29. 20:51:13

@scheerti: oszt az a vicc megvan-e, hogy a kis sváb addig köpködött, amíg egy hónapra megnémult?