hozzászólások

  • attesz86: Sziasztok, nekem ez a repülés tetszik: youtu.be/MyyTdi8RK9E A hajtóműről bővebben: www.hunjettur... (2011.04.09. 13:57) Hatejamo hét - Nem esik le!
  • wagnergabesz: Üdv.! Én vagyok a Gerle építője. A műrepülő vitorlázó, még hajtóművel sem tudja túllépni a 15-20... (2011.04.04. 20:11) Hatejamo hét - Nem esik le!
  • Sutheo: Nekem az volt a leggázabb amikor apám fiestájában (2006-os a kocsi) kellett izzót cserélni. Az els... (2010.10.30. 23:57) Milyenek a mai autók egy szakember szemével?
  • ColT: @J.G.: A melóhelyemen ingyenes a parkolás (ipari övezet). A melóm meg megköveteli, hogy rohangássz... (2010.10.24. 01:02) Parkolówestern - SZÍVj!
  • Kifordított kacagány: @J.G.: a hely az enyém, meg a tiéd, közterület. a mi pénzünkből épül és a mi pénzünkből tartják ka... (2010.10.20. 09:14) Parkolówestern - SZÍVj!
  • Utolsó 20

várható időjárás

DeLuxe videók

Partnereink

Rendezvény

Parkolówestern

2010.08.21. 09:05 | Sanyi. | 18 komment

Címkék: vélemény parkolás pécsmassif gámán

Érdekes sztorim van mára. Azt ugye tudjuk, hogy a nemzetközi helyzet fokozódik, és a munkásosztály keményen harcol az elnyomó imperialisták sötét seregével – esetünkben a Gámán Kft. helyi megszálló erőivel.

Történt ugyanis, hogy Marcival beugrottunk a Páromért, és megálltunk a Zsolnay szobornál lévő kis közben, ami a Szabadság útról nyílik. Volt 5 percünk, gondoltam átugrunk majd a túlsó oldalon lévő boltba valami innivalóért. Parkolás közben kiszúrtam a Kalamáris vendéglő oldalában lévő lépcsőn hűsölő három kék egyenruhás alakot.

Leálltam, elcsattogtam a parkoló automatáig. Próbáltam tömni mannával, de le volt zárva a bedobó nyílás, a gép pedig „adatátvitel” felirattal futott. Na, mondtam magamnak, irány megtornáztatni a léhűtőket.
Egy középlaza „hello urakkal” Zeusznak érezhettem magam, mert mintha villámot vágtam volna közéjük pattantak fel, „munka van” felkiáltással nyugtázva a „miarákra” feldobott kérdésemet.
Közparkoló ellenőri szinten kedvesek voltak, ránéztek a gépre, kipróbálták…

A további cselekményekhez magyarázatul idéznék egy részletet a "Pécsi Hírek - Pécs, Európa Kulturális Fővárosa Közéleti Hetilapja" 2010. június 25-i számából.

"Parkolás: Jön az új rend

 

Miután az Alkotmánybíróság (AB) tavaly év végén alkotmányellenesnek minősítette a közúti közlekedési, illetve az önkormányzati törvénynek a fizető parkolóhelyek üzemeltetésére és a díjfizetésre vonatkozó passzusait, megnyílt az út az új, egy emberibb szabályozás előtt. Pécsett 15 percre is válthatunk jegyet, s legtöbb helyen nem kell szombaton fizetni július elsejétől."

Nekik már megvolt az adatátvitel, a próbapénz simán átment. Mondom – ok -, de mi van az időbeállítással, nem fogom a minimális díjnyi 150 forintot bedobálni, 5 perc várakozásért. Erre azt mondja a pacák, hogy akkor sétáljak el a következő automatáig. Megkérdeztem hol van, erre mind a hárman elkezdtek összevissza hadonászni. Szép lassan sikerült őket egy frekvenciára hangolni, és megértetni, hogy elég ha csak egyikük beszél. Nagy nehezen sikerült kinyögni hogy hová is kellene elcirkulálnom. Fasza…két tömb.
Na ekkor kicsit elborult az agyam, - ez a tag komolyan azt kívánja tőlem, hogy egy négyéves kisfiúval csattogjak majd egy kilométert, tulajdonképpen azért, hogy átmehessek a szemközti oldalra, a boltba???
Ezen a ponton becsatlakozott egy hölgy is, akinek szintén a fenti javaslatot tették. Feszülten, finom célzásokat tettünk a szolgáltatás minőségével kapcsolatban, mire előhozakodtak egy szériaszám nélküli törvénnyel - tán lehet hogy pont a fent említett alkotmányellenesnek minősítettre gondolt? -, miszerint nekem állampolgári kötelességem nem működő egység esetén felkutatni a legközelebbi jegy automatát. Azonban, hogy lássuk pozitív hozzáállásukat és profizmusukat, már hívják is az szerviz csoportot. (Ő nem tudta, hogy ez már 3 hete is így működött, csak akkor éppen senki nem volt ott, én meg tettem rá.)

A nő aztán lelépett, de megérkezett az enyém. Na nesztek parasztok, szevasztok! Lépünk is le, amikor a legekébb utánam köpi, hogy ne lepődjek meg ha legközelebb borítékot találok a szélvédőmön…nem kellett volna.
Tudtam, hogy ebből balhé lesz, fordulok balra, látom hogy a szöszinek megváltozik a szeme színe, szívja fel magát mint valami gyilkos robot…a fegyverzetet élesíti…a csávó a másodperc töredékén belül olyan atom csapást kapott az arcába, amitől egy szempillantás alatt tépődött szegény ördög világa semmivé, a szerencsétlen úgy lecövekelt, mintha az egyetlen szikladarabon állna a pokol perzselő lávafolyamának közepén. Köpni nyelni nem tudott. Mondjuk én sem…

Aztán bevágódtunk a Mazdába, és nyomtunk egy kövéret a szántóvető hamvain át.

Nagyjából ennyi volt a sztori, mostanra már lenyugodtam, de az mégis csak felháborító, hogy mi folyik az utcákon. Gyakorlatilag NULLA szolgáltatásért cserébe, iszonyatos pénzeket hagyunk egy magáncég kezében, és mindemellett ilyen szellemi fél-hullákkal kell megküzdenie az embernek ha bármilyen szinten is kapcsolatba kerül a fent nevezett Kft-vel.

Arról nem is szólva, hogy 2 héttel a sztori után ismét azon a helyen parkoltam, és mit tesz Isten, az automata továbbra sem működik megfelelően...

Önnek is van hasonló története? Írja meg nekünk a szofideluxe@gmail.com címre! 

 




A bejegyzés trackback címe:

https://sopianaedeluxe.blog.hu/api/trackback/id/tr242213462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kifordított kacagány 2010.08.21. 11:09:21

neked is borítékot kellett volna hagynod az automatán:)

repecs 2010.08.21. 13:37:27

Kinek álhat érdekében ezt a káoszt fentartani?

rajzinho 2010.08.21. 13:37:47

faxér parkolászol a városba, kocsival. menjél gyalog.

esef 2010.08.21. 14:04:28

Kb. két-három hete, egyik hétköznap a Barbakánnál az istenért sem vette be az aprót az automata. Az oszlopon levő számon "előfizető nem kapcsolható"... Inkább odébb mentem két utcányit és egy működő automata meleltt álltam meg. Mert az itthoni (Budapest) tapasztalatok miatt nem mertem az első helyet otthagyni a kocsit cetli nélkül...

Leadfoot 2010.08.21. 14:50:56

Az is vicces, hogy sok pécsi fémfallosz még nem fogadja el a kétszázas érmét...

Én az Alkotmány utcában szoktam parkolni sokszor a Tábor és az Attila utca között. Az iskola előtti automata nemhogy nem szokott működni, de még el is nyeli a pénzt. A másik közeli automata (a Tábor - Alkotmány saroktól visszafelé egy kicsit) az csak simán nem szokott működni.
Már nem egyszer telefonálgattam az ügyfélszolgálatra, ahol néha kedvesen kezelik az ügyet, néha pedig akkora bunkók, hogy földet lehetne döngölni velük. Legjobb, mikor zuhogó esőben kell diskurálni velük...

Az egészet valami zseni azzal színesíti, hogy az iskola oldalára föltettek egy légkondit úgy, hogy ha jegyet akarsz venni, mindenképp be kell állnod a csorgó kondenzvíz alá.

Egyébként szerintem ha bajod van a céggel, ne az ilyen egysejtűekkel állj le vitázni. Felesleges azt várni, hogy majd normális embereket fizetnek meg erre a munkakörre.

tattoo1 2010.08.21. 15:55:35

Esetleg háború nélkül megkérdezni,hogy át mehetek e a boltba????Érdekes,ha normálisan beszélsz velük lehet velük beszélni..nekem még mindig sikerült:)És nem fognak sumák módon cetli tenni a szélvédőre....

tattoo1 2010.08.21. 15:57:28

Ja és a másik...miért őket basztatod...csak a munkájukat végzik...lehet nem tehet róla,hogy ennyi az iskolai végzettsége,de legalább dolgozik..menj be a céghez és ott balhéz a főnökökkel...

Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2010.08.21. 16:27:23

@tattoo1: Úgy kezdődött a történet, hogy először kulturáltan megkérdeztem a kedves hűsölő dolgozókat, hogy segítenének-e, mert fizetnék. Aztán csapott át a beszélgetés valami egészen másba.

IPK 2010.08.21. 18:08:53

@rajzinho: nem rossz ötlet. lehetne a tömegközlekedést is ily módon megreformálni, úgyis mindenhol azt hallani, hogy gazdaságtalan. menjen mindenki gyalog. megmaradna mindenkinél egy csomó pénz, amit biztosításra, súlyadóra, műszaki vizsgára benzinre költene, abból fizethetné is a chf alapú hitelét és még egészséges is. esetleg még támogathatná is az állam a kezdeményezést mbt, martens, adidas (kinek-kinek ízlése szerint) utalványokkal. látod mennyit haladhatna előre az ország, ha több ilyen nagy gondolkodónk lenne.

mi nem foglalt még 2010.08.21. 19:11:13

SMS-el kell parkolni és csak anyit fizetsz amenyit parkolsz.

a márk 2010.08.21. 20:22:59

SMS elég egyszerű, csak tudni kéne használni...

Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2010.08.21. 21:19:49

@mi nem foglalt még: Ha pénzt adok valakinek valamiért, - teljesen mindegy, hogy milyen módon - úgy gondolom kutya kötelessége, hogy az ellenszolgáltatás az elvárható maximum szinten mozogjon.
Az én pénzemből élnek, és én alkalmazkodjak???

Uraim, gondoljatok már bele...

rbalint88 2010.08.21. 22:53:55

kell egy nagy, erős, vonóhorgos autó és egy megfelelő minőségű kötél. innentől mindenkinek a fantáziájára bízom...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.22. 02:24:02

Jó, én leszarom ha nem műxik a parkolóautomata. Azaz ha tudom, hogy akkoriben nem várhatóak prkolópatkányok. :)
Parkolásért pézt kérni faszság, lehúzás semmiért.

drukkker 2010.08.22. 08:28:47

Tolvaj ország!!!!!!
Most majd ezek fognak lopni!!!!!!!!
Bizonyára másképpen!!!!!!
Egyébként Magyarország, egy európai BANÁNKÖZTÁRSASÁG!!!!!!!!

Kifordított kacagány 2010.08.23. 21:02:14

@-Gabi-: akár. esetleg kibélelve valami jól sikerült emésztés végtermékével.